onsdag 30. juli 2008

Sommerfest i Team Myhre

Som alle langdistanselag med respekt for seg selv har også Team Myhre hatt sin sommerfest for å feire vinterens triumfer, og ikke minst se fremover mot en ny vinter. Det var kongen selv som inviterte til fest ved Sørfjorden. Nedenfor følger flere bilder fra en flott kveld.

Som de utrolig viktige støttespillerne var naturligvis kvinner og barn invitert.


Olav T stod for utdeling av en rekke mer eller mindre ærefulle utmerkelser for ulike prestasjoner.
Og vårt siste medlem i Team Myhre - Olav V - ble markert med dåp i kongens svette fra Marcialonga.




4 kommentarer:

Olav V sa...

"Kongens svette fra Marcialonga",, bare ein bløff, lukta ikkje svette ihvertfall og e har ikkje vaska håret i heile sommer og det er ingen som klager på at det lukter vondt, ihvertfall så var ikkje Knut Olaf i nærheten av å plukke opp den svetten,, men endelig eit livstegn frå redaktøren,, er han nå begynt på ferie etter avspaseringa,,

Olav T sa...

Hallo Olav V, lenge siden sist. Jeg vil bare opplyse om at jeg nå har begynt på avspasseringa ETTER ferien. Siden jeg hadde en del avspassering til godes måtte jeg nemlig avspassere FØR ferien også. Det er nokså avansert ser du... Ellers vil jeg bare si at nå er nettredaktøren tilbake og nye innlegg vil komme. Når det gjelder dette med hårvask så er det vel strengt tatt ikke så mye har å vaske...

Anonym sa...

det e ei travel tid nå på sommeren vettu. du skal se at når redaktøren bare blir ferdig med avspasering og ferie og ferie og avspasering og begynner å finne igjen roen på jobb blir det nok liv på bloggen igjen.

Anonym sa...

veldig interessant, takk