onsdag 2. juni 2010

Valgets kval...


Søndag morgen var det igjen duket for langtur på rulleski. Kongen ville rundt med Gjeving. Kongen, Geir, Knut Olaf, Jakob Einar og Olav T dro av gårde i lett regn. Det var ifølge kongen ikke noe problem, da det skulle lette ganske snart. Dette med at været skulle lette gnålte han med både på Akland, Laget, Gjeving, Tvedestrand osv...

Men poenget med denne artikkelen var ikke kongens evne til å spå været men å få fram dette at turen endte med knall og fall. Det som skjedde var at Geir kjørte skiet i ei hole i asfalten og stupte rett i bakken. Knut Olaf som lå like bak Geir kjørte inn i Geir og stupte over han igjen. Like bak Knut Olaf kom jeg som hadde valget. Skulle jeg lande oppå Knut Olaf eller Geir? Som du ser av bildet var valget enkelt, tror aldri jeg har landet på mykere madrass...
Å ramle over musklene til Geir er jo mye bedre enn å ramle oppe på knoklene til Knut Olaf...

2 kommentarer:

Knut Olaf sa...

Takk Olav, slapp heldigvis fra uhellet kun med brekt stav. Det kunne gått langt verre om du hadde valgt annerledes. Siden vi er inne på det lurer jeg på hvem som egentlig er tyngst i Team Myhre, kan vi få fram kiloene deres her?

Estéban - Svein sa...

Her blei det stille...
Minner om et vitnemøte på Huset. Foreslår at Tveiten tar redakøransvar og starter. Jeg har hørt mye en del om vekta til Tveiten gjennom vinteren og er temmelig nyskjerrig. Kan være greit å være forberedt før jeg kommer heim også.