onsdag 11. juli 2007

En vanlig dag på Heia

Det er sjeldent der er noen i Team Myhre offisielt trener, men de er jo likevel ute og rører seg. Idag hadde jeg og Magne tenkt oss ut en tur, ja ja tenkte jeg, da er det vel ingen andre som skal ut. Men som vanlig tok jeg feil. Før jeg og Magne hadde rukket å stake en meter suser junior forbi på sykkel. Etter en kilometer møter vi Olav S. som er på vei for å trene med Geir. Fra før av vet jeg at Knut Olaf har pigga en tur på ettermiddagen og får senere melding av Svein om at han har akkurat kommet hjem fra en to timers rulleskitur!
Så selv om du for en gangs skyld tror du trener alene så er Heia fullt av medlemmer av Team Myhre som er ute og smugtrener
Vet om en kar i Vennesla som jakter på vidåsen. Den strekker seg fra Mosby til Hovden... Her på Heia er det ikke snakk om tjuvjakting, men om tjuvtrening!!!

Ingen kommentarer: