torsdag 6. september 2007

"Noen av oss har snakket sammen..."

Selv om det snart er valg gjelder ikke uttalelsen (bare) Arbeiderpartiet denne gangen, men noen medlemmer av Team Myhre som har snakket sammen og bestilt overnatting for teamet til vinterens Marcialonga. Resten av teamet finner info på www.hotelerica.info. Stedet ligger i Tesero i Val Di Fiemme, 5 km fra Cavalese og 15 km fra Moena, hvis den hyggelige damen på hotellet snakket sant.
Det er utrolig mange små detaljer som er viktig å huske på for at opplegget skal bli optimalt for den enkelte, slik som feks pølsebrød til frokost for Olav, eller et hotel nær løypa hvor Geir kan nyte en god kopp kaffe på slutten av løpet. At det er rikelig med god pastasaus til Magne må man vel nærmest kunne ta for gitt på et italiensk hotel. Beliggenhet like ved løypa skulle vel også gi mulighet for uendelig mange glidtester dagen før løpet. Gjett hvem som har best glid når testingen endelig er ferdig?

1 kommentar:

Olav T sa...

Flott at dette er på plass og at detaljene er på plass. Når det gjelder pølsebrød så har jeg regnet ut at jeg trenger nøyaktig 4 stk. To pølsebrød rekker ikke mer enn til 3 og ei halv mil (prater av erfaring). Når det gjelder glidtesten er jeg ikke redd... Det eneste problemet mitt er at jeg snart er for lett for skiene mine...