fredag 20. mars 2009

"Nesten" hjemme hos kongen

Geir Bråten har som nærmeste nabo privilegiet av å kunne følge kongen på nært hold, og her kommer han med noen interessante betraktninger rundt team Myhre.

Hvor er teamet når Konger trenger det???

Dette synes jeg er et betimelig spørsmål å stille. I den senere tid har jeg gjentatte ganger fått besøk av Kongen som klager sin nød. Jeg har jo selvsagt stilt opp så godt jeg har kunnet.

Nøden til Kongen har gått ut på all administrasjonen som er nødvendig for at han og avkommet skal få lov til å gå Birken. Påmelding, riktig seeding, hvor skal startnummer hentes og hva skal han ta med for å få hentet startnummer. Slike ting har jeg altså hjulpet til med. Kjærringa hans var jo ikke hjemme, så ho kunne ikke hjelpe til. Jeg er jo ikke blant de innvidde, så jeg vet ikke hva dette teamet er ment til. Men burde ikke Kongen kunne forvente en viss støtte på slike elementære ting? Det kan nesten se ut som at dere trenger en administrator.

1 kommentar:

Olav T sa...

Tja en administrator hadde vært greit, men om noen frivillig vil søke inn i det vepsebolet er et annet spørsmål.
Alle vet jo at teamet i det store og hele består av en gjeng sære, nerdete halvgamle (bortsett fra en) sportsidioter som stort sett gjør hva de vil, og administrere en slik gjeni er ikke bare bare.
Den aktuelle saken med Birken burde vi faktisk kunne løst på en fornuftig måte. Enten så måtte en i teamet ha trådd til eller så måtte kjærringa til Magne holdt seg mere hjemme! Kanskje er det her problemet ligger, nemlig det at Elin er for mye borte fra hjemmet?