fredag 4. november 2011

Ny kronprins?

Ser Olav T. muligheten for å bli kronprins i Team Myhre nå? Eller går han kanskje til og med rundt med en liten konge i magen? Han har tydeligvis dårlig tid til å skrive på bloggen i år. Magne trener jevnt og trutt, men Geir er opptatt med husbygging. Olav V er stadig opptatt i næringslivet med reiser som gir ugunstige treningsbetingelser. Jakob Einar er på vei tilbake men har hatt en mellomsesong. Og undertegnede må ta hensyn til helsa og legge inn en mellomsesong nå. Det ryktes om nærmest daglige treningsøkter. Sender man en SMS med spørsmål om å trene i sammen ikveld får man gjerne til svar "akkurat trent" men du kan være med imorgen. Så pass opp, kanskje noe stort er på vei (hvis han tåler all treningen da!)

1 kommentar:

Olav T sa...

Legger meg fullstendig flat i kritikken som går på liten aktivitet på bloggen. Det er selvfølgelig ikke på grunn av treningen, men jobben min som lærer...
Nei, konge eller kronprins blir jeg ikke, men beste vegårsheiing under 40 skal jeg klare på Marcialonga.
Når det gjelder treningen min så skal jeg være like ærlig som Svein Trygve. Jeg trener ca 1 - 2 økter i uka. Mer blir det ikke tid til...