onsdag 20. juni 2007

Flere i utlandet

Jeg fulgte Knut Olaf sitt eksempel og dro ut i verden for å få tid til å trene. Reiste med min kjære klasse, heldigvis sover de både godt og lenge om morgenen og jeg har fått noen greie økter. Har ikke akkurat fått bakketrening, men med mer enn nok av vind i håret blir det tungt nok...

Må si at jeg virkelig følte presset etter at kongen sa at plassen min på laget hang i en tynn tråd. Jeg hadde visst "skulket" unna noen tidlige søndagsøkter. Grunner som at en var borte i forbindelse med hyttejobbing og annen virksomhet var absolutt ingen grunner... Fikk slengt etter meg at "Dette gidder jeg ikke å bruke tid og krefter på" og "hoff"... Men jeg legger meg flat for kritikken og har gått i meg selv og innsett at kongen har rett, selvfølgelig! Nå vurderer jeg å selge hytta. LENGE LEVE TEAM MYHRE!!!

2 kommentarer:

Knut Olaf sa...

jeg tror det er bra at du har hytta, ellers er jeg redd læreren hadde blitt overtrent i sommerferien.

Estéban - Svein sa...

hjelper visst lite hva sjefen sier. Nå er Tveiten på hytta igjen. Ei heil veke. Men om sannheten er at han virkelig pusser opp hytta, eller om han egentlig ligger i høydetrening, er ikke godt å vite.