søndag 17. juni 2007

Forberedelser til Marcialonga...


Nå syntes jeg det var på høy tid at noen begynte å ta ansvar her med tanke forberedelser til vinterens Marcialonga, så fjordbygdingen i teamet har krysset noen grenser og tok med familien på tur sørover for å teste ut aktuelle flyselskaper og tilpasning til søreuropeisk kultur. Vi havnet riktignok litt på siden av Italia, men det får gå. Og det fungerte perfekt for lett sommertrening med flotte omgivelser og mye fint å se på, som på bildet her fra St. Raphael. Og flyselskapet, Ryanair, leverte effektivt og presist til tross for billettpriser til kun kr 2,-.
Så da er det vel på tide å samle påmeldinger og planlegge skitur?

2 kommentarer:

Olav T sa...

Det er godt noen viser initiativ! Kongen snakker hele tiden om at det er viktig at støtteapparatet fungerer... Men hva har skjedd med "løpssteget" ditt på ferien. Jeg er riktignok en amatør, men jeg vil påstå at det ser litt dødt ut. Skal forhøre meg med ekspertisen om min lekmannsdom er riktig (Sten Åge og Tallak Olav). Det ser forresten ut som du har fått spist riktig så godt der nede. Du var ikke så svær når du startet i Vasalopppet...

Knut Olaf sa...

Formen er like dårlig som den ser ut til. Magne og Olav har imidlertid tidligere her på bloggen forsøkt å skyve presset over på meg, mens det i virkeligheten er de som har prestert de gode testresultatene så langt i sesongen!