mandag 12. november 2007

Har noen funnet formen min?

Etter å hatt en oppløftende oktober hvor jeg følte meg rimelig ovenpå er jeg nå fullstendig i villrede. Pulsen hopper til værs bare kroppen får på seg treningsklær, rolige turer blir gått med puls langt over det naturlige, hva skjer? Er det feil av meg å mistenke noen i Team Myhre for å ha knabbet den? Vet foreksempel at Svein er i kjempeslag for tiden, kan han ha rappet den, ikke vet jeg, men formen er ihvertfall søkk borte. Kanskje skjedde det når jeg klippet av meg mitt høye hår, vi kjenner jo alle hvor Samson hadde sine krefter gjemt! Uansett, hvis noen skulle finne formen min så er det bare å melde ifra... Den tas imot med takk!

3 kommentarer:

Knut Olaf sa...

Det er ihvertfall ikke jeg som har tatt den, for jeg får treningspuls bare av å gå over stuegulvet om dagen. Men jeg trodde ikke du skulle klippe deg før du var best i Team Myhre? Vi andre har bare gått og ventet på å bli utfordret til testløp. Hilsen Knut olaf

Olav V sa...

Hei, vi kan bytte form. Ser ut til at det er streng disiplin i gruppa, til og med på butikken følger magne med, hva som handles av mer usunne ting. Ser vel fram til selve løpet, selv om det blir hardt, men presset frem til det blir nesten umulig med kosthold og trening. Ellers takk for velkomsten og mottoet blir vel "Just do it", og all kan ikke vinne,
Olav V.

Olav T sa...

Hei Olav V og velkommen inn i gruppen hvor Magne har jerndisiplin... Det å bli overvåket på butikken er bare en av mange plasser hvor Magne passer på. Husker en gang på en speideravslutnig der Knut Olaf dristet seg til å ta på kethcup på pølsa, hvor Magne skriker til Knut Olaf: "Hæ Ketchup, også to striper!!!" Det er bare å bli vant til. Når det gjelder bytte av form så er jeg litt mer usikker. Den er i ferd med å bli funnet...