torsdag 3. april 2008

Testene fortsetter...

Ny mann er testet ut, men ikke ferdig vurdert. Mannen, en siv.ing ble observert løpende (!!!) på Myhresletta. Kan dette være noe tenkte kongen og løp sammen med Svein opp til karen. Sikkert moro for karen å få trene med selveste kongen sa Magne til Svein... Siv.ing'en derimot, forsøkte å flykte vekk fra de to løpende i Team Myhre, men det gikk ikke... Han ble innhentet og testet grundig. Det ble ikke fattet noe vedtak der og da. Jeg personlig (Olav T) har liten tro på karen, jeg vil heller ha faren til siv.ing'en inn i teamet. Han er ihvertfall lidenskaplig interessert i trening, det er jeg ikke sikker på at siv.ingen er. Tror rett han slett bare trener for å holde magen inne...

1 kommentar:

Knut Olaf sa...

Ja, hvis det er de personene jeg tror så har jeg har sett begge i løypene i vinter. Og faren hadde klart størst fart, så jeg tror nok også potensialet er størst der.