mandag 4. februar 2008

Team Myhre tapetserte pallen i Gjerstad!

Her lukter det vinnerinstinkt lang vei.

Team Myhre forsynte seg godt av premiebordet i Gjerstad under årets Drivheia rundt, og det var ikke bare fordi det var premie til alle deltagere.

Magne vant kl 41-45 år med tiden 1,05,31 som også var beste tid i hele løpet og ny løyperekord. Einar vant også sin klasse med sterke 1,10,01. Best i familien Skogby var likevel Geir denne dagen med en meget god tid, 1,07,53, som holdt til 3. plass i klasse 35-39 (I motsetning til Italia hvor han ikke husket noenting, husket han ihvertfall alderenen nå). Knut Olaf trives nok bedre på flatt underlag og slet seg inn til 1,12,30, men som likevel holdt til 3. plass i M41-45. Olav V. gjorde også et godt løp i kl. eldre junior og fikk 5 plass med tiden 1,21,06.

Gøy at det var så mange andre Vegårsheiinger på Drivheia også som gikk fort på ski, men litt skummelt også med tanke på teamsjefens varslede utskiftninger av laget.

6 kommentarer:

Olav V sa...

Hvor blir det av B-prøva? Er den sendt til andtidoping lab i Russland? I så fall tror jeg løperen klarer lure seg unna, (les bestikkelser). Fordelen med det er at då er det ikkje sikkert det blir nye ski neste sesong.

Ellers så er jeg imponert over standarden på løypene i Gjerstad, kanskje vi skulle få løyper i samme område, bare på vår side av grensa.

Olav T sa...

B-prøva er ikke ferdig enda, de har visst oppdaget noen stoffer som de aldri har settt i noen prøver før. Det er visst noen stoffer som hører til noen planter langt inne i Myreskau...
Når jeg ser på bildet av Magne så lurer jeg på om han går med altfor lange staver... Enten har han for lange staver eller så priser han høyere makter... For meg minner armstillingene til Magne om møtene i pinsemenigheten i Vennesla, høyt hevet over hodet!

Knut Olaf sa...

Ja, det går i hvertfall fort med Magne. Men armbruken kan tyde på at han ikke har tatt ut hele sitt potensiale enda.
Må ellers si meg enig med Olav V. Selv om melkesyra nesten tøt ut av ørene på toppen av Drivheia, kastet jeg et blikk bort på Vedlaus og Grønfjell, og misunte gjersdølingene de fine løypene vi også kunne ha hatt. Eller enda bedre, et løypenett som kunne knyttes sammen.

Anonym sa...

Er det murlig å sende inn et bilde av Mangne / øks / Aukland? (tenger en e-post å sende til).

Olav V sa...

Hei anonym,
lurer på om redaktøren har tatt ferie, men du kan sende til meg,
adressa er olav.voie@teamtec.no, så skal jeg sørge for at det kommer inn,,eller så er deler av teamet nå heilt paralysert, venter i spenning på laguttaket for neste sesong og jeg har lagt merke til at kongen driver med enesamtaler med den enkelte,,

Olav T sa...

Beklager anonym, men redaktøren har måttet gjøre noe annet på jobb for tiden. Er det noe dere ønsker inn er det bare å sende til olavtveiten@c2i.net Vi er alltid klare for nye artikler. Du som er anonym, er du en av de som var på Gautefall?