mandag 22. februar 2010

Det nærmer seg...

Like sikkert som at Magne er i form er det at det nærmer seg Vasaloppet. Hvordan jeg kan vite det? Enkelt. Til dere som traff Team Myhre ute i løypene på søndag så dere sikkert at alle våre løpere var spredd utover hele løypenettet. Normalt trener vi ofte sammen, men rett før Vasaloppet har vi alle plutselig noe å skjule...
Ingen skal få med seg prikken over i'en. Alle har en liten"thouch" på hvordan en skal lokke fram storformen, og akkurat det trenger ikke sidemannen å vite. Felles for oss alle var at vi gikk med noen lure glis og tenkte om hverandre; sånn ville ikke jeg ha trent...
Til opplysning kan jeg si at Magne gikk hardt i 15 km, Geir gikk drag i Slettåsen, Knut Olaf hadde fått det for seg at han trengte ei distansepiggeøkt på myrene. Olav T gikk en rolig tre times tur. Jakob Einar gikk både her og der. Olav S gikk kontrollerte drag i lysløypa, mens ingen vet hva OlavV gjorde.

3 kommentarer:

Kari sa...

Når det gjelder hva Olav V gjorde i helga (fredag) så vet noen av oss i Team Ottar det. Men vi lovet på tro å ære å holde kjeft, og vi er jo til å stole på..... Lykke til med oppladningen alle sammen!

Olav T sa...

He he, dette blir bra. Men har en sagt a... Olav V, kom på banen og fortell, fortell...

Olav V sa...

OK, på fredag ja,,, det var hemmelig og godt å vite at Team Ottar har skjønt hva som er konfidensielt,, men tror jeg har funnet oppskriften nå,, i tillegg har jeg fått egen løype på rett side av elva,, der var det fredelig noen timar i går ettermiddag,,