mandag 8. februar 2010

Team Ottar


Hadde igrunnen tenkt å skrive om Drivheia idag, men etter knallhardt press så må jeg ta denne saken først. (Lover å komme tilbake med stoff om det flotte arrangementet, ok Tallak Olav?) Rett før avreise kom der nemlig en bil kjørende forbi der jeg sto parkert. Det var omtrent umulig å høre motorduren gjennom de lyse pikestemmer inne fra bilen. Vinduet ble rullet ned og de simpelthen ville tilbake på Team Myhrebloggen og denne gang med bilde! Prestasjonen deres var at de hadde hatt to runder rundt Drivheia, men UTEN startnummer! Men de ville ikke utelukke start til neste års Drivheia løp. Det hadde vært moro å sett hva disse ungpikene kunne klare. (Som dere sikkert legger merke til er jeg nøye med å framheve at de er ungpiker. Etter sist innlegg hvor jeg kom i "skade" for å nevne deres virkelige alder fikk jeg så mye pepper at jeg lurte på om jeg måtte flytte fra bygda).

Men det er godt å se at rekruteringen er i orden og at tuppene i team Ottar er i trening. Tror at de har en stor framtid foran seg. Men tror neppe at Team Myhre ville reist på treningsleir til Sverige og prioritert spabehandling framfor trening. Det tror jeg heller ikke Team Nilsen ville gjort. Muligens kanskje Svein Tryge som har gode erfaringer med mannlige spabehandlere fra Østerike...

1 kommentar:

Knut Olaf sa...

De virket spreke ut i går ja. Synd at de hadde så hastverk med å komme seg ut at de glemte startnummeret, for jeg ser ikke bort fra at de har et sterkere lag enn Team Nilsen.