mandag 16. januar 2012

Hjelperytter eller utfordrer?

På tide å presentere årets utenbygdsløper i Team Myhre, hylstringen Arild Aabø. En erfaren og rutinert løper fra Rysstad som både titt og ofte har peset i ryggen på kongen. Nå er han klar for å debutere utenlands for Team Myhre.
Arild er jo litt kjent med forholdene i Team Myhre, men han vil nok få seg noen overraskelser. Magne styrer som kjent med jernhånd... Jeg som kjenner begge vet at Arild vil gå for seg selv og sine egne sjanser, mens Magne forventer at Arild skal gå for han i Italia... Regner med at sportssjefen tar tak hvis problemet utarter seg...
Ellers kan jeg rapportere om at hylstringen er i kjempeslag. Ifølge han selv smadret han tidligere bestenoteringer i Brokkeløypene i kveld, så det er tydelig at han har truffet med formen.
Då e de inkje anna å saie enn velkåmen i teamet Arild, og lukke ti i Italia!
Eg får saie som an Arild: Berre vent, kystfok!

3 kommentarer:

Olav T sa...

Hylstringen gav positiv tilbakemelding angående innlegget. Det er bra. I tillegg ba han meg presisere at han hadde knust kongen tidligere og kunne gjøre det igjen! Det er bra, slike holdninger har vært en mangelvare i team Myhre, spesielt hos redaktøren som ifølge kongen har en psyke som en dressert puddel...

Knut olaf sa...

Vi får se, Magne er den ubestridte kapteinen på laget. Selv om formen hans har hanglet det siste vet han nok hva som skal til når det gjelder. Men jeg kommer til å stå oppe ved 16-17 km i Canazei, så hvis han ikke er blant de 100 beste der får han nok heller vente og dra Arild eller Geir fram til en god plassering. Olav T har jeg tidligere spådd en lysende sesong, men nå er jeg redd nervene tar han, og at han er i ferd med å knekke formen på for mye hardtrening siste uken.

Olav T sa...

He he, ingen nerver her. Vi får se, det kjentes ihvertfall bra ut idag.