fredag 28. november 2008

Olav V


Etter ei uke på tur kom e heim til Heia og tenkte at det skulle bli godt med ein langtur på rulleski på søndag morgen,, tok då som den lydige mannen jeg er kontakt med Kongen. Han skulle på 5-mils tur med ein gjersdøling som heilt sikkert skulle teste formen til Kongen, og Kongen var vel ikkje heilt klar men antyda rimelig klart at det nok gikk for fort for meg (noe jeg er helt sikker på at det gjorde og). Dette var på søndag, på lørdag blei fjordbygdas representant observert på tur aleine ned Ubergsmo kleivene, mens kronprinsen er tydeligvis trøtt om morgenen og skulle ikkje ut før langt på dag. Derimot er redaktøren tilbake tett bak kongen, har han smiska nå igjen og lovt positiv omtale eller hva,, kanskje drahjelp i Tsjekkia,, hvem vet,, Nei her må en satse på eget opplegg og ikkje la seg psyke ut. Nå er det spørsmål om ikkje ekspertisen må på banen og sette opp litt odds, slik at vi kan få et skikkelig veddemål om rangering internt i teamet,, jeg har reservert plass.

Olav V

3 kommentarer:

Olav T sa...

Ja, det kan jammen se ut som om du kunne trenge en langtur på søndag... Ja, jeg har fått smiska meg inn på Magne igjen. Kjøre eget opplegg, hvem skulle guide meg rundt i den store verden da?
Olav T

Knut Olaf sa...

Så akkurat at 50% av finnene tror egne løpere er dopet. Hva tror Vegårsheiinger om Team Myhre etter slike bilder? I tillegg vet man at et team medlem befinner seg i Colombia. Nå må teamsjefen komme på banen å rydde opp!

Estéban - Svein sa...

Få teamsjefen på banen ja...han er nok lettere å treffe ute i løypa. Vet ikkje om e tørr sette opp noen odds ennå, men e setter i alle fall lett 10 000 pesos på at ingen klarer å få Kongen i tale på denna bloggen!