onsdag 3. desember 2008

Nattskift i Team Myhre

Etter en kveld med mye kjøring av unger hit og dit med påfølgende leksehjelp med matte og historie, begynte det å bli sent. Men jeg visste at på et hemmelig sted i fjordbygda var det nylagte trikkeskinnespor hvor man kunne ta frem "besteskia". Så selv om gradestokken viste minus 13 kunne jeg ikke holde meg, og satte jeg meg i bilen kl 21.30, og fikk en flott tur alene under stjernehimmelen. Da jeg skulle til å reise hjem ved 22.45-tiden kommer det en bil til. Det er selvfølgelig en som er vant til å jobbe nattskift på Hunsfoss som kommer for å ta over. Håper elevene holder deg våken i dag, Olav!

1 kommentar:

Olav T sa...

He he, det ble samme økta som i fjor ja, og nå har problemet dukket opp igjen. Skal jeg føre treningen opp på onsdag eller torsdag... Må si at de innfødte vegårsheiingene ikke er spesielt flinke til å dra ut dagen/kvelden/natta. Å kjøre gjennom f.eks Hauknes rundt kl 01.00 er ikke akkurat preget av mye liv...