fredag 4. desember 2009

Ting skjer...

Må nok en gang legge meg flat over laber aktivitet på bloggen. Prøver å skjerpe meg... Men fordi om det er dødt på bloggen betyr ikke det at det er dødt i team Myhre. Her trenes det som aldri før. Offisielt er det lite trening, men alle vet hva som skjer i mørke kvelder. Teamet er ute støtt og stadig. Geir er som vanlig i kanonform. Dessverre har han ei pulsklokke som ikke fungerer. Ifølge klokka som sikkert er kjøpt på motorsenteret har han en hvilepuls som som du omtrent bare finner hos mennesker i grava... På løpeturer viser pulsen tjue til tretti slag under våre (som ikke er kjøpt på motorsenteret...) Her er det noe som ikke stemmer. Uansett Geir er som vanlig i form, men blir han en julestjerne? Knut Olaf har i år gått sine egne veier. Han har i år satset på å ikke bli noen julestjerne, og har derfor holdt godt igjen på hardøktene. Men har det blitt for rolig? Etter en mislykka (doping) familietur til Sveits der han fikk tilført hviteblodlegemer istedet for røde har han omsider krabbet opp på vanlig nivå. Olav V er også i godt slag. Ifølge Magne har han et flott løpssteg og ifølge Magne er det nok han som kommer til å ha størst framgang i år (klarer du å hanskes med dette presset Olav V?) Jakob Einar har holdt en lav profil i høst, uvisst av hvilken grunn. Men de gangene han har vært med har han imponert oss alle på rulleski. Hva så med selveste kongen? I forrige uke fikk jeg stadig meldinger om at han hadde fått trent lite i en periode. Jeg tenkte nok mitt... Senere fikk jeg mine antagelser bekreftet. Etter ei hard økt i en hemmelig bakke på Vegårshei forrige lørdag sier han: "Kjenner jeg er stinn av trening, har fått trent veldig bra i november..." Når det gjelder redaktøren så får han som alltid trent lite og spist mye... Ser ut til å bli en sesong svakere (om mulig) enn før. Alt er som før med andre ord...

3 kommentarer:

Knut Olaf sa...

redaktøren er vel litt beskjeden nå, rykter vi ha det til at han har trent 2 harde intervalløkter siste 2 dager. Om du spiser mye skulle jeg gjerne visst hva den dietten består av, for kiloene renner tydeligvis av om dagen.Eller er det bare fordi du svetter mye på fotballtrening iført søppelsekk? Jeg har forøvrig vært på skisamling på Hovden i helgen og fått noen fine skiturer. På lørdag formiddag kom det fra speaker på stadion at dopingjegerne var på vei. Nesten umiddelbart satte kongen seg i bilen og kjørte hjem. Var dette bare tilfeldig???

Olav V sa...

Det er greit med fri presse, men redaktøren må lære å holde seg til sannheten, trent lite du,,, men jeg kan avsløre dietten han går på, det er marsipanbrød el gullbrød,,!

Litt tilbake til journalistikken, jeg savner litt dyptgående analyser og meir gravende journalister, det blir alt for enkelt å skrive om "de nære ting". Hva med TeamNilsen, og andre outsidere som etter ryktet skal gå Vasan. Har du tenkt å opprette ein tipstelefon??

Som i alle andre lag florerer det med dopinganklager, Knut Olaf er mistenkt etter alpetur i sommer, men i stedet for å ta et oppgjør med denne utingen, snur han seg rundt og retter anklager mot kongen (sikkert med god grunn, men vil nok ikkje hjelpe på støtta han får av kongen).

Og til dei som trur på Magne når han uttaler seg om form etc, så har han vel alltid bare forsøkt å skyve presset over på andre, men han har nok rett i ein ting, det med løpssteget,, med BMI på nesten 30 og litt glatte sko så er det ikke akkurat Bambi på isen,,,

Olav T sa...

Det med søpelsekk kan jeg anbefale... Har opplevd spillere som ikke vil takle meg, fordi de tror det er utlagt tarm...
Olav V, hiv deg på dietten du også, Gullbrød er tingen...
Må rette litt på deg Knut Olaf, det var ikke to intervalløkter på to dager, det var tre intervalløkter på tre dager.
Snakka med Magne om hvorfor han dro som en rakett fra Hovden, han verken bekrefta eller avkrefta teorien din. Men at mannen er i form...
Du har helt rett Olav V, vi bør få gravd fram noe fra Team Nilsen også, men de er kul umulige å snakke med. De nekter å svare og smiler bare lurt. Men jeg lager et stykke om det lille jeg vet.