onsdag 12. desember 2007

Bare et lite spørsmål (kanskje for spesielt interesserte)

Dette er kanskje et spørsmål som bare interesserer enkelte i Team Myhre, men som er meget interessant for oss det gjelder. Vi har nå flotte forhold i vår hemmelige løype på Vegårshei. I den forbindelse var jeg ute og trente meget sent i går kveld og her kommer spørsmålet. Når du starter økta sent på tirsdag kveld og du fortsetter å gå inn i onsdagen, skal da økta føres inn på tirsdag eller onsdag i treningsdagboka? Eller skal den kanskje bokføres som to økter, 1 på tirsdag og 1 på onsdag? Ber om seriøse innspill på dette vanskelige spørsmålet.

9 kommentarer:

Olav V sa...

Her trur e det e på sin plass med litt kreativ bokføring, du har trent begge dager. Men treningsdagbok???? E d noe Magne krever?

Olav T sa...

He he du er tydeligvis ikke vant til regime. Treningsdagbok føres og VISES ikke til de andre. Vet at Knut Olaf bruker like mye tid på føringen av treningsdagboken som han bruker på å lese i sin bibel. Det vil i praksis si at han har en utførlig treningsdagbok. Magne derimot er jeg mer usikker på hva han bruker mest tid på...

Estéban - Svein sa...

Med tanke på at du skal prøve å holde deg til 4 økter i veka vil e anbefale å føre det som ei økt. Hvis ikkje vet e faktisk at det er sånn at du er ferdig med vekas trening allerede nå på onsdag kveld.
-svein-

Knut Olaf sa...

Endelig begynner det å bli en interessant diskusjon her på bloggen. Ja, det er viktig å dokumentere hva man gjør, det gjelder vel dere som har erfaring fra andre bransjer enn bank også. Men de fleste i Team Myhre holder nok treningsdagboka godt gjemt. Det er en spesiell problemstilling du har Olav, så jeg ville kanskje rådført meg meg Bjørn Dæhli, ikke utenkelig at han kan ha lignende erfaring. Mener å huske at en dag han var på tur og ikke hadde fått trent, løp han hjem sent på kvelden i billysa fra kona.

Olav V sa...

Olav T lurte på hva Magne bruker mest tid på, kan vi få det besvart? Ellers så trur e d e lite interessant å få vite hvilke litteratur han er opptatt av,,, eller?? Treningsdagbok blir ihvertfall ikkje aktuelt her, må ha fleire ting å skylde på,,

Knut Olaf sa...

Jeg tror Magnes favorittlektyre er Bjørn Dæhlis "Gulljakten"

Olav V sa...

Trur du tar feil Knut Olaf,,, mannen har vel sunne interesser, kvinnfolk og sånn, så trur du finner hans lektyre meir på øverste hylle på Esso (bak sota glass) he-he ,,

Estéban - Svein sa...

Kom på banen Magne! Her trengs ei oppklaring: Hva har du på nattbordet? I tillegg til tranflaska altså...

Magne sa...

Å nei du. Det vil ikkje jeg ha på bygda hvilke blader jeg har på nattbordet

magne