mandag 10. desember 2007

Team Myhres advendskalender

For å gi litt tilbake til våre fans vil vi i Team Myhre ha en slags adventskalender til vår trofaste tilhengerskare. Adventskalenderen vil være en kort statusrapport om hver enkelt løper fram mot jul. Vi begynner med evigunge Jakob Einar.

Jakob Einar har brukt høsten godt. Han har trent mer enn noen gang og har vært skikkelig på gang i høst. Han har måttet ta det litt med ro de siste to ukene p.g.a brist i et ribben. Vi som enda ikke har passert 50 er alle enig om at hvis vi er like spreke som Jakob Einar, når vi er over 50 da skal vi være godt fornøyd.
Jakob Einar er en seriøs herremann. Hvem er det som melder seg på birken 2008 med tanke på seedingen for Vasalppet i 2009? Det er Jakob Einar det!!! Det er noe annet enn Magne som sier han skal legge opp så fort han er ferdig med ditt og datt... Det bør og nevnes at Jakob Einar stiller i ny trikot i år. Tenker det er flere italienske mødre som blir mo i knærne når han suser forbi... Lykke til Jakob Einar med de siste forberedelser...

1 kommentar:

Knut Olaf sa...

Ja, jeg kan også skrive under på at Jakob Einar har en utrolig positiv innstilling. Det er feks ikke mer enn et par år siden jeg husker han sa at, "jeg tror ikke at jeg har gått mitt beste langrenn enda!"