søndag 30. desember 2007

Godt skiføre!


Tenkte det kunne være på tide med et lite livstegn fra hospitanten påTeam Myhre. Ja det er faktisk litt liv i meg, selv om det nok ikke så sånn ut da jeg var med Svein og Olav på Buliaveien 2. juledag. Mye liv er det riktignok ikke for tiden, i tillegg til mye god ribbe og surkål fikk jeg også i meg noen fæle forkjølelsebakterier i jula. Kan ikke akkurat si at jeg er bra igjen, men i dag måtte jeg ut en tur igjen - som dere ser på bildet så er det ikke noe aktuelt alternativ å holde senga. Det er fantastiske skiforhold i Valdres nå, selv om all nysnøen gjør at det blir litt dårlig glid.... Et annet problem er at det i løypene stadig er noen kryss der man må velge hvor man vil gå - da er det enklere med Buliaveien, det er ikke så mange andre valg enn å snu når man kommer inn i enden av veien. Nå gjelder det bare å bli frisk i løpet av kvelden, jeg så nemlig at det var kjørt opp enda noen nye løyper som jeg ikke har prøvd tidligere i år!

1 kommentar:

Knut Olaf sa...

Vi er ikke særlig misunnelige... Det er jo så fint å gå på rulleski her nå om dagen.