søndag 16. januar 2011

Kongen kom, så og vant!

Etterpå smilte han fornøyd og sa " nå går jeg hjem og dusjer, legger meg på sofaen og ser på jentene". Tydelig fornøyd med at formen er i anmarsj. Det har gått rykter om mange harde økter denne uken for å finne formen. Testløpet i går var en knallhard 18 km, (2 runder i 10-km). Han vant som han ville på 58,30. Terjei Tveit ble nr 2 på 1,00,45. Deretter fulgte Knut Olaf på 1,02,30, Olav T på 1,03,15 (skikkelig opptur etter forrige helg og unggutten er nå klar for å slå de som nærmer seg 50), Vidar Kyrdalen 1,04,45, og Olav V enda noen få minutter senere, lettere irritert for at alle andre hadde gått da han kom i mål.

1 kommentar:

Olav V sa...

Skal si ungdommen er høflig for tiden,, ifm testrenn på lørdag ble min innsats beskrevet men tiden ble ikke avslørt, noe jeg er veldig glad for. Nå kan det se ut som jeg ikke var langt bak, men møtte Magne i toppen av lysløypa når han var på vei ut på andre runde,, så kan dere teste hvor lang tid dere bruker på lysløypa med Thorsenbakken og gange med 2.