søndag 2. januar 2011

Testrenn i Gjerstad

Anders Skorstøl inviterte oss til nyttårsrenn på Kleivvann idag. Det var utrolig fine løyper og godt Blå Extra føre. Vi ble enige om å gå en 13 km. Det var 10-12 stk på startstreken, men Kåre og Anders viste straks at de nok ikke bare har brukt jula til å spise ribbe og surkål. De var ca 2 min før Magne i mål, Kåre først av de to. 15-20 sek bak Magne fulgte Vegard og Sten Åge. Vegard hadde virkelig los på sin far en stund idag og er nok snart klar for å slå han. 20-30 sek bak der igjen fulgte Isak Sørbø og jeg. Olav T gikk lenge veldig godt, og jeg tenkte at han slår jeg ikke idag. Vet ikke om det var nerver eller hva det var, men plutselig stakk han inn i skogen. Hva med å prøve Pampers neste gang Olav? Må si vi ble litt rystet idag, men Magne beroliget oss på vei hjem. "Jeg har sett det før, de er alltid i god form til jul men det jevner seg ut utover vinteren". Vel, ihvertfall takk for et flott initiativ fra Gjerstad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Forventer vel at Olav T skal ha et gjennombrudd i år. Med Åmli kommune som hovedsponsor. De har jo kjøpt han fri for at han skal kunne trene to dager i uka dette året. Det MÅ gi resultater.

Olav T sa...

he he, hørte rykter om at det var liv på bloggen igjen. Jo, det er sant at jeg er kjøpt fri to dager i uka, men dessverre ikke for å trene... Du vet, selv med to studiedager har jeg holdt meg til mine "4" dager i uka med trening. Er det ikke slik Knut Olaf?