torsdag 24. januar 2008

Nå blir det sol, sol, sol...

Værmeldingen for Syd Tyrol hvor Marcialonga går viser glimrende vær hvis vi forstår italiensk.
I Cavalese hvor det er målgang lyder prognosen på minus 2 om natta og pluss 9 på dagen, bedre kan det vel ikke bli! Så det betyr frem med påskeklister, solfaktor og shorts! Mer info på www.meteo.it .
På bloggen til våre venner i Team Xtra Personell, brødrene Aukland, kan vi lese at de møter godt forberedt. De kan også fortelle at det blir kunstsnø de siste 30 km, dvs ikke mindre enn 100.000 kubikmeter kunstsnø. Så en liten utfordring til slutt her, når får vi en 10-km med kunstsnø her på Vegårshei?

2 kommentarer:

Arild sa...

Håper ikke medlemmene i Team Myhre er så ski-fanatiske at de kjemper for 10 km kunstsnøløyper før vi har på plass kunstgress til de 9 andre månedene i året. Vet ikke helt hva Knut Olaf mener om det, men regner ned støtte fra de andre.

Knut Olaf sa...

Unnskyld, Arild. Jeg lot meg rive med et øyeblikk da jeg hørte om 30 km kunstsnø, men fotball er tross alt som en har sagt "det viktigste av alt som ikke er viktig". Forøvrig siden vi er inne på den debatten er jeg ikke så bekymret for at fresen på løypemaskina skal komme ned i kunstgresset, for nå om dagen synes jeg knapt den kommer ned i snøen.