mandag 21. januar 2008

Tanker 4 dager før avreise

Begynner jeg å bli syk? Kjenner et lite snev av vondt i halsen. Har jeg senebetennelse, var litt vondt når jeg løftet skia opp i takboksen. Skal jeg gå på besøk til naboen?.. Tror ikke det, hørte at kusina til naboen som bor i Gjerstad hadde vært litt snufsete i forrige uke, jeg utsetter det til etter Marcialonga. Prepper de andre ski eller trener de? Kan jeg støvsuge denne uka eller tar det bort alt overskuddet? Tror jeg kun kjøper 2 melk i dag, kjøper jeg 4 blir det for tungt å bære. Tror ikke jeg tar inspeksjonen ute idag, syntes det kom en flau bris istad...

Ellers vil jeg bare minne om Magnes utrolige kommentar: "Ikke pust på meg, jeg er i form!"

2 kommentarer:

Knut Olaf sa...

Ja, jeg tror symptomene er kjent, men det vil helst gå godt. For noen år siden satt jeg i baksetet ved siden av Sten Åge på vei til Vasaloppet. "Nå kjenner jeg at jeg blir syk" sa han. Kan ikke si jeg gledet meg til å sitte ved siden av en begynnende influensa i 8 timer. Alt gikk imidlertid mye bedre enn fryktet. Han ble ikke syk og gikk sitt livs Vasalopp. Så gjør som Bjørn Dæhlie og tenk positivt!
Snømåking ser ut til at vi slipper denne uken, men jeg ville vært skeptisk til å gå 7 mil på ski, Olav, hvis du er redd støvsuging kan knekke formen... Men nå må jeg gå å fylle opp c-vitaminlageret.

Olav V sa...

Når Olav T, er oppriktig bekymra så skal ein ikkje avvise det sånn uten videre med litt floskler som "tenk positivt". Her må det vises medlidenhet, DU HAR MIN STØTTE,, Dette går kleint, jobber alt e kan med å dempe forventningene på samme vis,, og det er om å gjøre å få fleire med seg